czwartek, 17 listopada 2011

Środa, czwartek NA NA NA :D

Siema , siema.
Dzisiaj pisze Kaśka . :))
W środę byłyśmy w Zawidzu na XII Mazowieckiej Gimnazjadzie w Piłce Ręcznej Dziewcząt.
Zajęłyśmy 3 miejsce , ale do 2 miejsca brakowało nam jednej bramki, a do pierwszego trzech ! Jak pech to pech , ale przecież jesteśmy trzecie w WOJEWÓDZTWIE - jest się z czego cieszyć :D
W drodze powrotnej zajechałyśmy jeszcze na mecz starszych dziewczyn z naszej drużyny , a potem do domu. Wróciłyśmy o 20.

No i wieczorem oczywiście musiałam zobaczyć na Fejsie kto dostał się do finałowej 5 w castingu na dziewczynę Maćka organizowanym przez Magazyn 13 . Ani ja , ani Dusia nie dostałyśmy się tam , ale przynajmniej miałyśmy odwagę się zgłosić :P .

Później tylko Rodzinka.pl , gorąca kąpiel i spać :D

W czwartek Dusi nie było w szkole(nie chciało jej się xD) , ale ja byłam - musiałam (konkurs ortograficzny).

Na rosyjskim śpiewaliśmy ' Kalinkę ' - cały dzień chodzi mi po głowie xD .

___________________________________________________

A na koniec (jak zawsze) :

- Lubisz pudła ?
- Marku , Marku nie masz żony - wpier****** się w kartony :D

BO

Krótsze życie każdej Hanki to karton !


Wiecie , że dziś jest Dzień Bez Długów ? Oddaliście wszystko co trzeba pani ze sklepiku ? ;D

Pozdro .

Kaśka & Duśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz