wtorek, 29 listopada 2011

Cafe Americanoooo.

Salut!

Pisze Duuuuuuuśka. Dzisiaj byliśmy "cały dzień, całą noc"( tekst takiej fajnej piosenki :D:D) na konkursie "Tropami Andriollego" jako bardzo fajna i mądra publiczność. Takie lekcje to ja mogę mieć zawsze herbatka, kawka, ciasta te sprawy. :D Oczywiście przypadło nam ocenianie oklaskami :D Przy pierwszej prezentacji- wszyscy ciekawi biją radośnie brawo, przy ostatniej prezentacji- klaszcze może z pięć osób, bo każdy jest zajęty już czymś innym. OoO. A ja pokazowo recytowałam wiersz Darii Giersz "Córeczka"- pozdrowienia. No więc tak to było. Z moją koleżanką Natalią kupiłyśmy sobie w automacie Cafe Americano ( Americano, tam tam tam - znów piosenka), ale zapomniałam zamówić dodatkowe mleko, więc jestem bardzo mądra i kupiłam drugi kubeczek mleka i dolałam sama do naszej kawy. :) Wyszło bardzo pyszne Cafe Americano Podwójnie Mleczne, tylko później trochę niedobrze mi było. Po całym konkursie przypadł nam zaszczyt sprzątania sali. Może streszczę: 15 minut zanosiłyśmy jedno krzesło, zaplątałyśmy się w materiał, zepsułam chyba ze 20 pinesek, zaklinowałyśmy się na schodach  z tablicą. No więc to chyba tyle. 
Dzisiaj Dzień Chorążego! Pozdrowienia dla chorążych. :D:D

______________________________________________________________
Przed sklepem w lesie stoi w kolejce mnóstwo zwierząt: niedźwiedzie, lisy, wilki, jeże itp. Przez kolejkę przepycha się zając. Rozpycha inne zwierzęta łokciami, wreszcie jest na początku kolejki! W tym momencie łapie go niedźwiedź i mówi:  - "Ty zając, gdzie się wpychasz?! Na koniec!"  I mach! rzuca go na koniec kolejki. Zając znowu się przepycha, ale znowu łapie go niedźwiedź i odrzuca na koniec. Zając powtarza swój wyczyn jeszcze kilka razy, ale za każdym razem niedźwiedź wyrzuca go na koniec. Wreszcie obolały Zając otrzepuje się z kurzu i mówi do siebie:  - "Nie to nie. Nie otwieram dzisiaj sklepu
______________________________________________________________
W rolach głównych: Aneta, Ania, Natalia i Czarek. 
 
 Pozdro. Kaśka&Duśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz