poniedziałek, 21 listopada 2011

Hello. :P


Dzisiaj pisze jaa.- Duśka. ehh.. poniedziałek... Co tu dużo mówić? Rano nie chce się wstać, w szkole znów zimno(brrr.), lekcje nuudne. Jak w każdej szkole, w każdy poniedziałek. Dzisiaj pan od fizyki rozdawał nasze ocenione referaty. O.o Ja oddałam z kilku dniowym opóźnieniem hehe., ale Kasia dostała 5. :D Gratuulacje. :PP
Jutro miałam jechać na zawody, ale mama mnie nie puściła. :< Musiałam wybierać, bo w tym tygodniu mam dwa razy zawody- wybrałam piłkę ręczną. ♥
Dzisiaj jest :Dzień Pracownika Socjalnego, Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień. Pozdrawiam.! :D


_____________________________________________________
W basenie, przy szpitalu dla wariatów, topi się jeden 
z pacjentów.
Na ratunek skoczył mu drugi i go uratował. Po tym całym 
wydarzeniu bohaterski pacjent jest wezwany do lekarza.
- Pana postawa świadczy o tym, ze jest pan już całkowicie zdrowy i może pan wracać do domu. Mam jednak smutną wiadomość, ten człowiek któremu uratował pan życie powiesił się w łazience.
Na to pacjent dumnie:
- To ja go tam powiesiłem, żeby wysechł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz