piątek, 2 grudnia 2011

Geniuś lubi się włamywać :D

no to tak na wstępie mówiąc to pisze I. Strzeszewska, elobelo. no i jak już się włamuję to przydałoby się łaskawie coś napisać :D
kocham Kazika <3 
kocham Dusię <3
hahahahahahaha, nie no, tak się niefortunnie złożyło, że siedzę sobie kulturalnie na łóżku i wpierdalam czekoladę, mam całą dla siebie więc może się najem, no i nikt do mnie nie pisze, nikt mnie nie kocha :< tylko dziś pisałam z Weroniczką moją <3 no i z Wójcikową, która się pytała czy jadę na koncert z nimi. no i dobra, miało być zajebiście, fajnie, elegancko, ale oczywiście mamusia mi nie pozwala, bo za starzy, 1 liceum, no przesadza, jak ich lubię - znam to chyba mogę jechać, no i się wkurwiam, no i lubię zaczynać ciągle zdania od ' no '. no taka dzika natura mi się wrodziła kur.. pip! ALE PRZECIEŻ TO JEST KONCERT MAŁPY :< najzajebistrzego rapera w dziejach i w ogóle, więc mam pomysła, że jeszcze dziś namówię Kazika, że ze mną pojedzie : > i na pewno jedzie, bo musi, a jak nie pojedzie to się obrażę i dupa 

chyba naruszam regulamin przekleństwami, ale kurwa muszę wyładować się gdzieś, bo jestem zdenerwowana, no i zabiję się chyba, smuuutno mi i czekam aż ktoś do mnie napiszę, bo nudno :<

TAK SOBIE WŁAŚNIE PATRZĘ I WIDZĘ, ŻE MOŻNA ZMIENIAĆ KOLORY NAPISÓW : )

odpowie - klikać, pytać
fotoblog - coś podobnego do bloga, hahahaha
Onar - Osobiście - muzyczka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz