piątek, 3 lutego 2012

Mroźny luuty.

Siemano.

Długo już nie pisałam, ale dzisiaj miałam trochę więcej czasu bo jestem chora ;>  Niestety, ale Kasia pominęła wczoraj jeden bardzo ważny szczegół.!  Katarzyna miała wczoraj swoje 14 urodziny.! Stoooo lat, stooo laat.! Niech żyje, żyje naam.! Niech żyje nam!  A tak powracając do wczoraj to stwierdziłam, że umiem baaardzo ładnie podcinać : D Pozdro dla poszkodowanej Malwiny :D Podobno dzisiaj w nocy -30 stopni! <brr.> Jak na razie w szkole nudy, więc nie ma o czym pisać :P

W szkole:
- Hej ty tam,pod oknem-kiedy był pierwszy rozbiór Polski? - pyta nauczyciel
- Nie wiem.
-A w którym roku była bitwa pod Grunwaldem?
- Nie pamiętam.
- To co ty właściwie wiesz? Jak chcesz zdać maturę?
- Ale ja tu tylko kaloryfer naprawiam....

             Kaśka&Duśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz